اشک

اشک

دیشب با خدا دعوایم شد.با هم قهر کردیم... فکر کردم دیگر من را دوست ندارد رفتم گوشه ای نشستم. چند قطره اشک ریختم وخوابم برد. صبح که بیدار شدم.مادرم گفت: نمیدونی از دیشب تا صبح چه بارانی می امد



نظرات شما عزیزان:

فلورا
ساعت12:18---13 مهر 1393
سلام وبت قشنگه .روش کار کنی بهتر میشه....

دریا
ساعت14:17---12 مهر 1393
هنوز هستن کسایی که در مقابل شوخیت میگن : “بخندم یا لخت شم سینه بزنم ؟؟؟”
هنوز منقرض نشدن …


دریا
ساعت14:13---12 مهر 1393
آرامـــش یعنــــی :
هـر وقت قهـــر کــــردی
مطمئــــن بـــاشـی کـــه تـــا آشتـــی کنـــی هیـــچ کسی جـــات رو نمی
گیــــــره


کوثر
ساعت12:39---7 مهر 1393
کنم هر شب دعایی کزدلم بیرون رودمهرش
ولی آهسته می گویم الهی بی اثرباشد


mamali
ساعت13:47---4 مهر 1393
صادق جان وبلاگت خیلی خوب بود i love you pmc www.chertupert.loxblog.com

مهدی
ساعت14:09---3 مهر 1393
وبلاگ تو هم قشنگ

zahra
ساعت11:17---2 مهر 1393
خیلی زیبا یود

asma
ساعت11:01---2 مهر 1393
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, ] [ 9:18 ] [ °*°∘ѕαdeɢн∘°*° ] [ ]